Studentveckan

På måndag drar vår studentvecka igång. Jag vet inte hur det är där ni bor, men i Gävle så håller man igång nästan hela veckan. Det känns ganska ofattbart att jag tar studenten nästa vecka. Jag har ju väntat hur länge som helst på det här! Men så här kommer nästa vecka att se ut.

Måndag - studentbränboll (vi ska vara utklädda till baseball-spelare), förfest hos Anton, sedan efterfest på Goya.
Tisdag - vattenkrig, sedan barrunda.
Onsdag - Klassdag med klassen och mentor, sedan onsdagsfesten.
Torsdag - vilodag och dekorering av flaket
Fredag - STUDENTEN!!

Tråkigt är det dock att jag inte fick biljett till efterfesten på Goya, men vi får se om man kan få tag på biljetter. På onsdagen blir det heller ingen onsdagsfest för min del, då jag ska vara på Arlanda klockan 08.00 på torsdag för att hämta CJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback