Joggingpasset from hell

Jag har nyss genomlidigt joggingpasset från helvetet. Jag brukar jogga fem km, inte fort men kring 29 min ungefär. Idag bestämde jag mig för att jogga tre km med CJ. Han är bättre på kortdistans, jag är bättre på lite längre (femman, milen). Hur som helst. Han sprang alldeles för fort för mitt tycke, så jag sa åt honom att springa före. Sedan spenderade jag resten av joggingen sur som ett bi för att jag inte klarar av att springa lika fort som honom. Hehe. Hur som helst, CJ sprang på 13:40, jag på 15:17. Men läxan lärd: spring femman hädanefter, utan CJ. Hehe. Men visst är det bra för kroppen att chocka med att springa lite kortare och snabbare, istället för att fastna i samma rutin!

Kommentarer
Postat av: MorSan

Men du. Du sprang på 5:05 kilometern. Det är bra i denna värme.



Han är kille och i sina bästa år, han SKA vara bättre än du.



Men vänta ett par år ska du se. Heheheheeee.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback