Bränbollen

Gårdagen! Igår gick studentbränbollen av stapeln. För er som inte bor i Gävle så är det kort och gott starten på studentveckan. Alltså, massa alkohol och häng i Boulognern. Sedan spelar man brännboll mot andra skolor, klassvis. Så himla kul! Vi förlorade första, och enda, matchen. Men roligt var det! Dagen började klockan 08.00 och slutade kring 01.30 för min del. Efter brännbollen så stack jag hem och duschade, käkade och sov ett tag, sedan drog vi iväg till Anton på förfest. Efter det drog de flesta till Goya, men jag åkte istället och hängde med Niclas då jag inte hade någon biljett till Goya.

Kommentarer
Postat av: elin

hej hej. ja sökta på goggle på "prrom college" och kom in på din blogg och började läsa. det verkar precis som ja alltid drömt om, dock är jag 18 så det är lite sent för mig att gå high school kanske, men funderar ändå på att gå college där, men har lite frågor till dig om det är ok. betygen du fick när du var utbytesstudent, överfördes de till svenska betyg, och hur tog du igen de året du missade i sverige?

hur svårt är det att klara av allt pappersarbete och olika ansökningar om pengar, tillstånd, skola m.m? är det lätt att miss något eller får man hjälp med allt de där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback