När kroppen säger nej

Igår begav jag och CJ oss iväg för en joggingrunda, fem km. Allting gick bra, höll lite snabbare takt än vanligt och gjorde bra ifrån mig med tid. Helt plötsligt högg det till i bröstet och det var slutet på min joggingtur. Vek mig dubbel och kunde inte andas och en väldigt vänlig kille hämtade CJ åt mig som var en bit före. Jag har ingen aning om vad som hände, det var inte alls som håll som jag haft miljontals gånger.

Jag körde ett ganska hårt gympass dagen innan så jag antar att det här var min kropps sätt att säga åt mig att vila. Jag är fortfarande öm på ena sidan av magmuskel-partiet så jag kan mycket väl ha "dragit" till någonting i magmusklerna... tråkigt.

Därför har vi idag spenderat dagen på soffan och tittat på Fast and furious filmer. Nu ska vi snart sätta igång en ny film, men först: middag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie - My life bitches

Hur mycket kostar det att gå på college? Är det krångligt att fixa så att man kan gå på college i USA sen? Kommer man bo på själva skolan då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback