today



DAGENS FRUKOST: havregrynsgröt med blåbär & en salamimacka
DAGENS KLÄDSEL: just nu sitter jag i träningstights, sportbh & en blå t-shirt.
DAGENS PARFYM: emilia naturell. hehe.
DAGENS NAGELLACK: inget, köpte dock nytt nagellack igår som jag kanske skall testa? hmm
DAGENS SMINK: nada.
DAGENS SMYCKEN: en ring
DAGENS SKOR: träningsskor.
DAGENS FÖRHOPPNING: att bones visas på tv. hehe.
DAGENS SAKNAD: min familj.
DAGENS DRYCK: en flaska vatten och en diet coke splenda
DAGENS TRÅKIGASTE: min träningsvärk. det gör ont att lyfta armarna.
DAGENS FINASTE: min pojkvän
DAGENS VÄDER: strålande sol & 16 grader varmt.
DAGENS PLANER: dusha, sedan åka till blockbuster och lämna in filmerna och hyra en ny! kanske middag med CJ ikväll!
DAGENS CITAT: sådant orkar jag inte med idag.
DAGENS MÅENDE: super!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



SV : kul att du är med i dagens blogg :)

Postat av: emma

Hej,jag undrar vart du har köpt dina glasögon & vad de kostar?



Ja ska köpa glasögon men har så svårt för att hitta några som passar men dina är super snygga!

2011-01-05 @ 14:50:06
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

glad o fräsch :d

2011-01-06 @ 00:36:21
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Emma

Fick du lägga upp bilder på zee's tvillingar?

Hade varit så roligt att se dom, specielt när du skrev att dom va så olika :)

2011-01-06 @ 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback