Spring, please come sooner!

Jag har mycket att se fram emot i vår. Om en nästan precis en månad åker jag tillbaka till Phoenix, denna gång en business trip. Jag ska bland annat till den amerikanska rätten, det kan bli spännande! Sedan åker jag till London över en weekend i maj. Och självfallet massa saker inför studenten! Jag hade funderat på att kanske åka till Phoenix under påsklovet men det finns inte tillräckligt med tid, och jag antar att det kommer gå åt en hel del pengar till studentförberedelser, så då har jag inte råd att åka till USA.

Men Cindy och Christopher har bokat sina flygbiljetter, så den 8e juni kommer de till Sverige! Jag kommer hem i mitten av mars, sedan kommer dom hit i juni, så allt för länge blir vi inte utan varandra. Dessutom har jag förhoppningsvis fullt upp där mellan också.

Det inte så roliga den här våren är dock alla papper som ska fyllas i! Det är stipendiumansökning, skolpapper, CSN. Det tar aldrig slut! Men det kommer med paketet, I believe.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Såg att du gjort TOEFL testet i november, om jag får fråga, vad fick du för poäng? Jag är asnervös inför mitt prov nämligen :S Hälsningar Jeanette

2011-01-25 @ 18:19:08
Postat av: J

vad ska du göra i den amerikanska rätten? :)

2011-01-26 @ 17:13:29
Postat av: Lina

Hej! Tänkte bara fråga en sak apropå stipendiumansökningar. Jag ska åka som utbytesstudent till usa nu till sommaren, har du möjligtvis något tips på några bra stipendium man kan söka för det?? :) Det kostar ju en del..

Hoppas du vill svara, Tack på förhand!

Föresten, du har en jättebra blogg!! :D

2011-01-31 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback