facebook is getting to me!

Jag har funderat ett tag och börjat inse hur besatt jag varit av facebook. Nu orkar jag inte längre, haha. Nej, men om ni märker att jag tagit bort er som vänner så är det absolut inte personligt. Det är bara det att jag har tagit bort de personerna som jag aldrig pratar med eller inte känner. Jag har begränsat min profil med information, bilder och massa annat. Det är bara läskigt med FB, tycker jag helt plötsligt. Så nu vet ni!

Nu ska jag åka hem till pappa för veckan, sedan blir det gymdejt med Matilda!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag förstår hur du känner! Jag brukar plocka bort folk lite då och så, såna som jag inte känner alls, såna som man inte pratat med på åratal och såna som man helt enkelt inte får ut något av. Som enbart skriver massa skit och sånahär kopieragrejer. Det är

Lite läskigt hur alla kan ha sån koll på alla faktiskt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback