I'd like to think that you would've been proud of me today, and I wish you were here so I could tell you



Idag blev jag äntligen klar med Matte D! Jag hade som sagt ett IG och ett ogjort prov som väntade. Det har känts jävligt tungt då jag inte varit med på genomgångarna för proven (jag missade två veckor i höstas av några anledningar.) Men efter tokplugg efter jullovet så är jag äntligen klar! Jag skrev sista provet förra veckan, och idag blev det rättat och jag har ett officiellt betyg!

Nu ska jag fira med kokostoppar!

Kommentarer
Postat av: Lo

grattis, jag kommer nog aldrig att gå längre än matte C i alla fall. Nej inget nytt. Det är så frustrerande att jag redan nu är så trött på att vänta när jag går in och tittar på min ISE-profil varje dag. Jag kan inte tänka mig hur det kommer bli om 3 månader om inget händer på den fronten... nåja, det händer väl någon gång. kanske. tror jag..? :)

Postat av: åke

gillar din blogg :)))))

2011-02-02 @ 18:01:46
URL: http://bogetok.blogg.se/
Postat av: Lo

jag förstår inte hur jag ska står ut dessa 7 månader?!! hehe, jag åker med explorius :)

2011-02-02 @ 19:08:52
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: cissi

Grattis emlia ;)

2011-02-02 @ 19:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback