festligheter och långklänning!

Jag kan stolt meddela att jag har världens finaste dejt till Studentbalen den 30:e april! Världens bästa Niclas och jag ska gå på bal och jag ser så fram emot det!

Ännu mer roliga nyheter är att jag ska vara brudtärna! CJ:s syster ska gifta sig med sin armékille och då har jag blivit utvald som en av fyra brudtärnor, så himla kul! Bröllopet äger rum i Kansas den 15 oktober. Jag har inte fått så mycket detaljer än, förutom att brudtärnorna ska ha långklänning i de eventuella färgerna mörklila & champagne.



Jag vill så gärna ha den här klänningen till balen men jag vet inte hur den sitter över brösten, som brukar vara mitt problem! Men vi ska se om de har någon returnpolicy så jag kan skicka tillbaka om den inte passar. Är den inte fin?

Kommentarer
Postat av: Embracelets UF - Emma C

Gud va kul! Med både balen och bröllopet. Klänningen är superfin :)

Postat av: Alexandra

Här kan hitta mer fina klänningar!

www.youmefashion.se

2011-12-10 @ 01:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback