en dag i huvudstaden

Jag och Mickis hade jättetrevligt i Stockholm. Dock är jag helt slut nu. Det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig i ett varmt bad. Så nu är jag ganska mosig. Hur som helst, tänkte svara på några frågor innan jag lägger mig och ser på film.

_____________

Hej Emilia, vilken app är den? jag vill också ha!

Om du menar "sms"-appen så heter den text free. (mottagaren betlar för smsen du skickar, i USA är det vanligt att mottagaren betalar för både tlf. samtal och sms om det inte är så att man har unlimited. Kan vara bra att veta om du ska skicka till någon som har sådant! :)

Förlåt för konstig fråga... Har inte riktigt fattat detta så skulle vara kul om du kunde förklara lite :) Bodde du som utbytestuden i CJs familj? :D
Yes ma'am, jag var utbytesstudent i CJ:s familj! Alltså var han min "värdbror".

Är det som i high school-filmer att cheerleadern är tillsammans med quarterbacken?
På sina ställen är det kanske så, men det är absolut inte en standard. På min skola var fotboll inte ens så hypeat. Det var nog inte många som visste namnet på quarterbacken, haha. Det kan bero på att vårt lag sög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback