My camera is broken!

Del av campus.

Jag har fullt upp om dagarna. Jag går i skolan, kommer hem, tränar och pluggar. Psykologin är väldigt tidskrävande och det är en del tuffa termer som skall läras, men som tur är så är det intressant! Bristen på bilder beror på att min kamera i mobilen har gått sönder. Det är väldigt olämpligt då jag använder den kameran mest. Hur som helst. Jag och CJ sitter i sängen och pluggar. Jag tog CJ till Whole Foods för första gången idag och han älskade butiken. Mitt mission att göra CJ lite mer organisk har tagit fart. Han vill nu inte handla mat på Fry's och Basha's, nu vill han handla på Whole Foods för det är så fräscht. Score! Nu ska jag duscha, sedan sova. Jag ska på library lab klockan 07.30 med Brittany, något vi måste göra för vår engelska-kurs. Lite tidigt, men bra att få det ur vägen.

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Blir det en iPhone nu? Eller ska jag skicka ner den lilla Ericson?

Postat av: Malin

Organisk är han nog redan i och med alla kol-väte bindnigar som finns i människan, ekologisk kanske du däremot kan försöka få honom :)

2011-08-31 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback