Frågor frågor

Nu hängde jag inte med alls, placement test? Är det för att du är international student? Eng 101 bör ju vara första engelska kursen på college level, om de asett att du ej skulle klara den, vad hade du isåfall tagit? Vad kommer du att plugga? Ha du bestämt nån major?
Skolan jag går på kräver att alla studenter testar i matte, writing och reading. English 101 är college-engelska, men testar du sämre än vad poängen för English 101 är så måste du ta föreberedande kurser. Så då måste du kanske ta en kurs innan du får ta English 101. De vill att du har tillräckliga kunskaper för att klara kursen liksom. Och mitt major är Business (administration and management).


Hej Emilia! Din blogg är bäst :D Tänkte fråga om när du åkte på utbytes år, när du kom tillbaka började du tredje året då eller gick du med dom som var ett år yngre om du förstår vad jag menar? :) Ha det bra!
Tack! :) Jag gick med dem som var ett år yngre, så jag började tvåan hösten efter jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback