fråga

Japp, det får man! Det beror nog lite på vilken sorts utbildning samt skola du söker. Även om du söker merkostnadslån för resa, försäkring, skolavgift osv. Jag sökte merkostnadslån för försäkring, resa och skolavgift. Sedan fick jag även studiebidrag utöver lånet. Totalt fick jag 97 000 för den här terminen och då ska det täcka allting från skola till boende till det du lever på. Men kolla CSN:s hemsida för mer info.



Hej! Vad kul! Jag vet faktiskt inte hur utbudet är, men jag vet att Whole Foods har mycket varor för veganer och raw food. Produkterna som är vegan-vänliga har stickers som talar om det. Jag antar att de då måste ha en del för vegetarianer också. Så jag rekommenderar Whole Foods. Älskar det stället!

Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Kolla aven Kroger. Dom har massa veggie grejer!!!

Postat av: Anonym

vad scorade du på toefl, precis gjprt den och fått ett relativt dåligt resultat, även om min engelska faktiskt är bra

2011-08-27 @ 08:05:25
Postat av: Therese Göthe

Just Quorn finns faktiskt i USA i välsorterade matbutiker. Annars är Lightlifes produkter mycket goda, givetvis vegetariska. På deras hemsida kan man se vart deras produkter finns. :)

2011-08-27 @ 09:39:59
URL: http://musikmusikmusik.blogg.se/
Postat av: karolina

Hejsan! jag har inte läst din blogg länge utan hittade precis hit, men jag undrar om du har lite tips åt mig.. För det är så, jag började precis andra året på gymnasiet, och nästa år ska alla mina närmsta kompisar åka på ett high school år. Jag skulle jättegärna vilja, men känner att jag hellre går ut gymnasiet och lägger dom pengarna på college är något då. Problemet är att jag inte kan bestämma mig, och jag undrar om jag i framtiden kommer ångra om jag inte åker på high school för det ska va "the year of your life". skulle du rekomendera high school, eller både och kanske? såg att du skrev att ditt high school år hjälpte dej nu på college.



oj vad långt det blev nu, hoppas du orkar läsa utan att somna! :)

2011-08-27 @ 09:40:02
Postat av: Lina

Hur mycket får du som du kan använda själv asså till mat o sånt :) inte sånt som gäller skola, försäkringar och resa :)

2011-08-27 @ 11:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback