Spank you very much!

Tack för era bloggtips, fortsätt gärna att tipsa! Nu har jag tagit en paus i mitt pluggande och tänkte svara på en fråga.

Hejsan jag undrade om man kan läsa direkt från att gå på gymnasiet till att läsa på universitet eller måste man läsa på college också`?
Hej! Det fungerar alldeles utmärkt att gå på universitet direkt efter gymnasiet. Många gör det, många gör det inte. Anledningen till att många väljer vägen med Community College först är oftast för att det är en hel del billigare att få sina basics gjorda på ett community college istället för på ett universitet... men visst funkar det att gå på universitet på en gång, jag har många kompisar i USA som började den vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback