off to School!

DAGENS FRUKOST: äggröra och en kopp kaffe.
DAGENS KLÄDSEL: blå jeans och en blå/vit-randig tröja.
DAGENS PARFYM: marc jacobs - daisy. 
DAGENS NAGELLACK:
inget :( har en infektion på ena fingret så jag får inte måla nageln där...
DAGENS SMINK: foundation, ögonskugga och böjda ögonfransar.
DAGENS SMYCKEN: förlovningsring och thomas sabo armband.
DAGENS SKOR: svarta converse.
DAGENS FÖRHOPPNING: att vädret blir bättre!
DAGENS SAKNAD: min pojkvän.
DAGENS DRYCK: kaffe
DAGENS TRÅKIGASTE: min infektion på fingret.
DAGENS FINASTE: mitt telefonsamtal från CJ halv åtta imorse.
DAGENS VÄDER: disigt som sjutton!
DAGENS PLANER: åka till morsan och hämta lite grejer jag måste ha med till skolan, sen eng C lektion, gympass, sedan "myskväll" med treorna på skolan ikväll!
DAGENS CITAT: alldeles för tidigt för sådant idag.
DAGENS MÅENDE: bra! är utvilad, har dock lite ont i magen över allt som ska vara inne innan studenten i form av essäer, feta uppsatser, presentationer... blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback