housewife in training


Nu sitter jag här i mina sovkläder och är väldigt nära på att somna. Jag och mamma spenderade någon timme ute vid vattnet idag, lite färg fick vi allt! Sedan promenerade vi in till stan för lite shopping och lunch. I eftermiddags mötte jag upp min pappa och bror för käk, sedan var det housewifeträning hemma hos pappa. Jag bytte lakan, städade, dammsög överallt och tvättade två maskiner tvätt. Jag hann även göra ren mina sminkborstar, hehe. Nu ska jag krypa i säng och titta på tv. Imorgon ska jag slinga utväxten och fräscha till håret lite - jag får se om det även blir klippning. Tror dock inte det behövs riktigt än. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej, du skulle du vilja gå och ta en fika någon dag? Ge mig några tips och hänga lite i sommarsolen kanske. Vore supertrevligt! :)

Postat av: The American

That's my future wife!!! Luckiest guy in the world!!! Hahahahai miss u babster!! Love u the mostest!

2011-04-26 @ 05:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback