Hi, my name is Emilia. I have the fucking headache from hell.

Jag vill bara gå i ide och vakna den tionde juni. I kväll har jag suttit med tre stycken filosofi-uppgifter som skall göras. Så sanslöst tråkigt att jag inte vet vad fan jag ska göra. Är det något jag inte ska läsa på högskolan så är det filosofi. Och konst - jag ritar som en blind skata.

Jag kan dock glädjas åt påsklovet som infaller denna kommande vecka. Dock har jag en hel del skolarbeten jag skulle behöva sätta igång med, då det är jävligt mycket som skall göras innan studenten. Men självklart har jag tid för lite slötittande av Kim & Kourtney take New York och Keeping up with the Kardashians.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Har följt din blogg sedan jag bestämde mig för att flytta till USA till hösten, och nu är jag addicted! :) Ska till ambassaden på torsdag för att ansöka om visum, visst har du ansökt om visum tidigare? Isf, berätta ALLT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback