carry me like jetplanes

Planerar du och CJ att gifta er under något av åren du läser på collage? :)
Nä, det tror jag inte. Jag har sagt att jag inte vill gifta mig förrän kring 25-års åldern. Så vi får se om vi fortfarande är tillsammans då. Men vi har faktiskt inte pratat så mycket om det, utan vi tar det nog som det kommer :)

Tänkte på en grej, nu ska du ju bo hos CJ till hösten. men är dt som man ser på film att man kan bo på skolan när man går på college? eller bo på campus elr vad man ska kalla dt? :D
Yes, man kan bo på campus! Dock ska jag gå på ett Community College först, och där har de inte "dorms" som de har på universiteten och andra colleges :)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hur många år läser man på college?

2011-04-16 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback