Hej!

Jag har kämpat med min religionshemtenta om religiös frihet och religiös intolerans hela eftermiddagen och kvällen. Sju sidor senare så är min hjärna som en urtorkad trasa, ungefär. Men jag kan numera kalla den mer eller mindre klar!

Idag gick även matteprovet av stapeln. Det var sjukligt svårt, men vad kan man förvänta sig av matte D egentligen? Jag har satt mig själv i den här sitsen, så nu är det bara att gilla läget. Hur som helst kan man säga att det varit en tuff vecka med mycket plugg och skrivande.

Nu ska jag sova, imorgon är det uppklivning 06.00. Klockan 07.00 ska jag infinna mig på praktiken! Önska mig lycka till, jag ska nämligen vara på en ekonomiavdelning... hehe.

___________________________
If you ever find yourself stuck in the middle of the sea, I'll sail the world to find you.
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see, I'll be the light to guide you.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Jag ville bara säga att jag hittade din blogg för ett par dagar sedan och sitter just nu (i ett försök att skjuta upp pluggandet.........) och läser igenom ditt arkiv. Jag tycker din blogg är mysig och väldigt jordnära (i brist på bättre ord), keep it up! :)

2010-10-21 @ 13:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback