five best moments

Jag fick en kommentar om att jag skulle blogga om de fem bästa stunderna under mitt utbytesår. Det hade nog varit lättare att blogga om de fem värsta, då det var betydligt färre sådana under mitt år. Saken är den att jag kan inte välja ut bara fem stunder. Men här kommer lite av det som gjorde allting så speciellt.

Mexiko var i alla fall en av dem. Inte enbart för att jag & CJ hände, men jag lärde känna min värdfamilj de fem dagarna. Det var semester, avslappnat - ingen skola, jobb, vardagssysslor osv... Vi pratade mycket om allt möjligt och lärde känna varandra. Sen är ju aldrig värme och hav fel heller!

Spirit week & Homecoming platsar nog också. Skolan klär upp sig, det är inte lika "strikt" på något sätt, och folk släpper loss! Homecoming dansen var skitkul! Jag dansade och umgicks med massor med folk jag nog inte skulle hängt med i skolan annars - så det var en bra start på året, att lära känna massa folk.

Sedan har vi alla semestrar. Kryssningen i Bahams, Florida, Kalifornien, Las Vegas, New York. Jag fick se massor med ställen i USA som jag kanske inte tagit mig till annars.

Alla stunder med brottarlaget. Alla träningar jag hängde på, brottarmatcherna som jag och Zee var på, turneringarna, bowling, bio - jag följde alltid med. Vi var som en liten svettig familj, förutom att jag inte var med och brottades, förutom när man ofrivilligt blev nedbrottad. Haha.

Skolan och luncherna
. Alla jag ungicks med. Vårt lunchgäng utanför spanskakorridoren. Småstunder varje dag som var så himla roligt. Newspapergänget, lektionerna!

Hänga hemma hos Tim eller Zee, sticka till gallerian och bara umgås. Poolparty, Thanksgiving, jul, halloween med little Joe. Det finns massor!

Trackback