citat


Kommentarer
Postat av: Jennie

That's the thing. Vi skildes första gången i augusti, och var bara ifrån varandra två veckor. Det tyckte jag var jobbigt, eftersom det var första gången vi var ifrån varandra sedan vi blev tillsammans. Eftersom vi backpackade i Australien när vi träffades så spenderade vi ju 24/7 med varandra.

Nu har han varit hemma i ca 3 veckor och det är tio dagar kvar. INGENTING egentligen, om man jämför med er, haha. Så liiite patetiskt kanske. ;)

Hoppas allt går bra för er!

Postat av: Jennie

svar:

Jaa, det var riktigt kul! :D Skulle verkligen vilja göra om det.

Det är ett bra sätt att hantera det. Som du säger; tiden går ju inte fortare bara för att man vill.



Åker ju dit nu och sisådär 10 dagar, utan returbiljett. :) Så om jag på något vis hittar jobb där så stannar jag så länge jag kan. Vi har pratat om att skaffa eget boende tillsammans och bo ihop, så flytt är möjligt om saker går som det ska. :)

2010-10-15 @ 19:57:56
URL: http://eightfebruary.blogg.se/
Postat av: Joanna

det där känner jag igen :/



Kul att du börjat med citat. det skulle ju kunna ha en egen kategori! (om du hade tänkt fortsätta)

2010-10-18 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback