Today is Nislas day!

Idag ska jag äntligen få träffa min söta Niclas! Eftersom det har varit rätt mycket för mig, först USA och sedan allting som hände när jag kom hem, har vi inte riktigt haft tid. Men idag så!

Niclas är def. en av de bästa människorna på den här jorden. Den människan har gått igenom så mycket, och alltid, alltid, varit samma underbara person. Är det någon man ska beundra så är det honom. Han har alltid funnits där för mig och lyssnat på allt mitt tjatande när saker inte har varit så lätta. Och så har han fått mig att skratta när det inte kännts som ja velat göra det.

Dessutom har han världens snabbaste och roliga kommentarer under både lämpliga och olämpliga tillfällen. Humor, helt enkelt. Eller vad säger du, min ponny? (hehe, internskämt.) Puss på dig älskling, du är bäst! Idag blir det kladdkaka!



Kommentarer
Postat av: Niclas

Hej jag heter Niclas och sitter och bölar för mig själv! Underbart vackra människa, vad glad jag är att jag har dig! :D Du är världens bästa och du vet att alla känslor är mer än ömsesidiga! Ååh, vad rörd jag blir hjärtat mitt! :')



PUSSPUSSPUUUUUSS på dig, världens sötaste och underbaraste ponny! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback