girl's day at home!

Jag är sore!

CJ och jag har hikeat ett berg två dagar i rad nu. Vi är ganska tävlingsinriktade båda två, så vi tänkte att vi skulle upp på toppen så fort som möjligt. Idag känns det i rumpan att det gick uppför igår. Men fan va snabba vi var upp på toppen!

Nu är CJ i skolan, sedan har han brottarträning i eftermiddag, så jag är ensam hela dagen. Nu har jag nyss tittat på senaste Gossip Girl (oh my!), och om ett tag ska jag ut på en promenad hade jag tänkt. Vädret är super, +24! Det ska bli +32 idag.

Jag har det bra här borta, men en del av mig gör ont då jag vet att allting inte är toppen hemma. Jag vill att ni som läser skänker en tanke till min mamma och hennes man just nu. Cancer är en hemsk sjukdom.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hoppas de mår bättre :)

Ha det så bra där borta :)

2010-11-03 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback