stuck on you

Nu ska jag snart krypa till sängs, men först tänkte jag svara på några frågor.

kan du visa LC tröjan ? (:
Det är denna. Till mitt försvar ser den bättre ut i verkligheten!

låter helt underbart varmt o skönt!! :DD men stötte du nån gång på en huntsman spindel när du bodde i Az?
Nej, det gjorde jag inte. Jag stötte däremot på en stor tarantel och en svarta änkan.

Hur sminkar du dig?
I don't! Eller jag har på lite ljus ögonskugga och böjer ögonfransarna. That's it! Ibland, när jag orkar, använder jag mascara.

Hur och hur ofta pratar du och CJ med varandra?
Skype! Ibland vid vissa tillfällen köper någon av oss telefonkort så vi kan ringa. Men det är ganska sällan. Men vi brukar ha skypedate varje dag, ibland går det inte med tidsskillnader, och då blir det varannan dag. Vi mailar dessutom mycket, hans mail feedar direkt till hans telefon så jag kan alltid komma åt honom på det sättet. Jag har nästan alltid tillgång till min mail i ipoden så det är rätt smidigt.

När träffas du & Christopher igen, är det när ni åker till Hawaii?
14 Juni åker jag till Phoenix, så då träffas vi! Sedan åker vi till Hawaii den 18:e.

Var någonstans i Hawaii ska ni?
Vi ska till Oahu & Kona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback