pour some sugar on me

Bra dag idag! Okej, förutom nationella i matte c... men vad gör det om hundra år?

Jag har skjutsat mamma, hälsat på Adam, handlat (jag är värdelös på att parkera...), hälsat på pappa på jobbet och bara kört runt. Åh vad jag älskar att ha körkort! Haha.

Nu har jag nyss pratat med några vänner i staterna och bestämt träff i juni om allt går enligt planerna. Många ska ju bort och så, men vi får se! Jag längtar efter mina vänner.

Jag ska egentligen hålla det här lite under wraps, men jag kan berätta att en av mina närmsta vänner i USA är gravid och väntar tvillingar! Jag är så glad för hennes skull och det är så sött!

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jesska jesska jesska

vi måste cruisa med ditt nytagna körkort och bara köra omkring, snacka skit och lyssna på musik! :D

2010-05-26 @ 14:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback