Free card

Okej tjejer, ni vet hur man någon gång haft någon celeb-crush eller crush på nån musiker? Man blir sådär gulligt fangirl á la 15 år när de sjunger ens favoritlåt eller säger något gulligt i en intervju? Hur som helst så hade jag världens fangirl-crush på den här snubben för två-tre år sedan. Det finns många snygga människor ute i världen, men jag har kommit fram till att min fd. crush fortfarande är lika snygg! Han är mitt free card, without a dubt!

Och med free card menar jag att jag inte skulle banga en sekund på att spendera en natt med honom. (Jag ber om ursäkt till mamma och all släkt som läser och inte vill veta det här... haha!) Nu vet vi ju att det aldrig kommer hända, but a girl can dream! CJ har för övrigt också ett free card. Såklart är det
Megan Fox.

Hur som hest... här har ni honom! Brendon Urie, sångaren i Panic! At The Disco. Jag lyssnar inte alls på dem som jag gjorde förut, men visst blir jag lite crushig när jag tittar på den här videon som jag slumpmässigt hittade igår. Enjoy!

Vilken är er free card/celeb-crush? Berätta!


Kommentarer
Postat av: S

Gabe Saporta, George Clooney är mina största celeb crushes..Adam Brody ligger bra till han också ;)



Postat av: sara

Cliff Burton. Fast han är död, så that kinda ruins that idea.

2010-05-23 @ 12:22:13
URL: http://sarush.blogg.se/
Postat av: hannah

salem al fakir!! haha.

2010-05-23 @ 13:25:23
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: AG

svårt. brendon också tror jag. och kanske josh franceschi i youmeatsix. james i hadouken! zach i all time low. plus massa snygga skådespelare

2010-05-23 @ 17:22:21
URL: http://agagain.tumblr.com
Postat av: Emma

Haha min måste vara Marshall Mathers, aka Eminem... inte för att det finns en liten chans i världen hahahaha.

2010-05-23 @ 18:42:44
Postat av: Linn /panicsister

Lätt Brendon, det vet du ;) Pete ligger ju också bra till men Brendon vinner lätt!

2010-05-28 @ 15:22:44
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback