as I pace back and forth all this time cause I honestly believed in you

Dålig dag skulle beskriva min dag rätt bra. Men så är det ibland, och istället för att sitta och gnälla över dåliga saker här i bloggen så ska jag berätta att jag imorse i alla fall inte hällde salt i kaffet! Det var en stor framgång.

Jag har varit ute och övningskört med mamma, det gick jättebra, mycket bättre än vad körlektionen gick imorse. Jag såg dessutom season finales av One Tree Hill och Gossip Girl. Jag bara satt och gapade! Sjukt förvånad blev jag. Nu ska jag inte förstöra för er och säga vad som händer, men drama drama.

Nu ska jag dra mig till sängs. Imorgon ska jag upp tidigt, igen! Jag ska nämligen sätta fast skruven för min protestand. De ska borra nere i tandbenet och ha sig. Lugnande tack! Förhoppningsvis går det bra.

Just det, igår fick jag äntligen träffa Niclas igen, för första gången sedan februari. Behöver jag säga att det gjorde min dag... nej, min VECKA!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!



Hittade din blogg av en slump och såg att du också har ett långdistansförhållande med en Amerikan. Kul att läsa. :) Jag har haft det i drygt tre år nu och ska också dit i juni. :) Kolla gärna in min blogg om du vill.



Mvh Tina

Postat av: hannah

jag har en liten utmaning till dig i min blogg ;) haha.

2010-05-18 @ 22:04:35
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

who is niclas?

2010-05-18 @ 23:53:10
Postat av: sara

holding on, the days drag on, stupid girl, i should've known, i should've known.

2010-05-19 @ 07:44:00
URL: http://sarush.blogg.se/
Postat av: S

Nej var det säsongsavslutning för GG? Nyaste avsnittet var ju så sjuuukt!!

2010-05-19 @ 15:40:51
URL: http://srinik.blogg.se/
Postat av: mickis

vart kollar du på de senaste oth/gg avsnitten :) ?

2010-05-19 @ 17:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback