the monday is coming to an end

Hej!

Min måndag har varit bra! Minus derivatasnacket på matten då, men annars var den fin! Jag såg filmen "
In My Country" idag, som handlar om apartheid-tiden i Sydafrika. Filmen fick mig verkligen att tänka till, och att skriva uppsats om utanförskap är jag nu mer taggad på. Se filmen, den är verkligen värd att ses! 

Jag hade också en mysig skypedate med Christopher i en timme! Det blev inga svar på frågor idag, utan vi kom in på så mycket annat att prata på så vi glömde bort! Och angående nedräknaren så ska jag försöka svara mer utförligt på var den sitter, jag har bara inte haft tid än.

Nu ska jag krypa till sängs. Imorgon väntar matte och redovisning och beskattning. Dessutom ska vi åka skridskor på gympan. Förhoppningsvis kommer jag hem helskinnad!

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback