sol sol sol

Det är så varmt och skönt! Idag är det 40 grader, och jag älskar det.

Idag hängde jag, Djanaée och CJ i poolen i några timmar på förmiddagen, Brody badade till och med. Vi blev rätt trötta av solen dock, så vi åkte till Wal-Mart och köpte lunch och nödvändigheter inför Hawaii.

Förresten, Djanaée tog med sig swiss chocolate till mig, mjölkchoklad med kaffebönor-smulor. Så fantastiskt gott så det inte är sant. Jag måste åka till Schweiz. Jag googlade nyss hur man stavar Schweiz. Illa!


REA på VS! Woho.


Starbucks lemonade är supergod.


Haha, rolig bild.


My love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara fråga om du kan dricka kranvattnet i USA, tänkte eftersom du var där i ett helt år så kanske du hann vänja dig vid dricksvattnet utan att bli sjuk :) ?

2010-06-17 @ 12:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback