the weather is awesome


Vädret är underbart härborta. :)

CJ är på jobbet så jag och Djanaée har legat i poolen hela dagen. Imorgon åker miss. swiss hem, så då blir det bara jag här hemma om dagarna när CJ jobbar. Förresten ser det ut som att jag kommer komma tillbaka till staterna i oktober. Woho! Och angående CJ:s gästbloggning, vi har haft fullt upp båda två, och nu jobbar han och går i skolan så det är lite tajt med tid. Men jag lovar att jag ska pressa honom att blogga!

hej! jag har tre frågor angående ditt Marc Jacobs armband.
var och när köpte du det? och vad står det på det?
skit bra blogg btw :)

Tack! MBMJ armbandet är från ebay, de var slut i NYC-affären när jag var där, och jag ville verkligen ha ett, så jag köpte det online. Eller okej, CJ köpte det till mig. Det kostar ungefär 100 kronor mer att köpa dem online, men jag älskar det armbandet så det var det lätt värt (haha, jag betalade inte ens för det) Jag letade efter dem i Honoluluaffären, men de hade inte heller några. Jag fick det i oktober, men han beställde det i augusti eller juli tror jag. Hur som helst så står det "tibi. in omne tempus" - till dig, föralltid.

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Vi har varmt här vi med. Kring 25-30 grader.



Vattnet i Vårvik var 12 grader igår.

Postat av: Linn

jag älskar din blogg, den är sjuuukt bra!

2010-07-16 @ 18:08:36
URL: http://alreadythere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback