STATES

vilken stat tycker CJ är vackrast? förutom arizona :P Och vilka stater har du varit i änsålänge?
CJ sade att det var så länge sedan så han kommer inte riktigt ihåg alla stater, men han gillar Oregon och har alltid velat åka till Redwoods i Cali. Han hatar Arizona, tycker inte alls om klimatet och hur det ser ut här. Jag har än så länge varit i New York, Kalifornien, Nevada, Florida, Hawaii & självfallet Arizona. Sen har jag mellanlandat i massa andra stater men det tycker jag inte räknas :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Thanks för dina tips!

Kram Sofia

Postat av: ELIN

tacktack :) Jag går i en skola i Sandviken just nu, men därimot har min storebror just tagit studenten från thoren bussines school i gävle, samma skola som du gick på om jag minns rätt? :)

2010-07-27 @ 23:58:43
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hejsan :) Jag undrar vilka du åkte med när du åkte på utbytesåret? EF.. STS osv?

2010-07-28 @ 00:07:40
URL: http://justsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback