no nails

Vi åkte aldrig till nagelstället igår. Jag somnade och vaknade och mådde inte bra alls, så vi hoppade det och ska dit imorgon istället.

Idag vaknade jag och hade världens träningsvärk i rumpan. Haha. Jag och CJ åkte till hans mormor och morfar och hälsade på, de var mysigt. Sedan lagade han ravioli till lunch och nu sitter han och ansöker för nya jobb på internet.

Jag låg i poolen i en timme, men jag lessnade så nu sitter jag här i stället. Imorgon ska CJ på ride-along så jag är ensam hemma hela dagen. Och på fredag sticker vi västerut till Kalifornien!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag började läsa din blogg för ett år sedan, innan jag åkte till usa som utbytesstudent. Tyckte redan då att den var jättebra. Sedan åkte jag i alla fall till texas, blev kär och nu har jag haft en pojkvän där sen 7 månader tillbaka. Sen jag åkte hem i juni har det varit sjukt jobbigt. Jag saknar honom hela tiden och vill bara tillbaka.

Vad jag vill ha sagt är att du har inspirerat mig och när allt känns hopplöst kan jag tänka att du och CJ har klarat det, då kan vi också. Tack för en underbar blogg :)

2010-07-29 @ 02:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback