jobbig natt

Hela familjen är och tittar på bilar idag men jag ligger i soffan och skypear med mamma.

Jag kunde inte sova igår natt, när jag somnade så vaknade jag en timme senare helt genomblöt i svett. Jag var alldeles skakig och illamående så jag lade mig på golvet i badrummet i en halvtimme. CJ kom upp och jag fick något som skulle göra det bättre och massa blöta handdukar för tydligen hade jag feber också. Jag minns inte så mycket.

Nu mår jag sådär. Har sovit för lite och är lite skakig, en aning illamående också - men det är sådant som händer. Så jag får inte vara ute i solen eller poola, så jag ska lägga mig och glo på en chickflick. Men benen kliar inte!! WOHO!

Puss

Kommentarer
Postat av: Monster

Men hur mår du vännen? Har du dragit på dig ngt från Söderhavet? Feber låter inte bra. Krya på dig! Kram

2010-07-11 @ 20:08:02
Postat av: Elin

Tack för att du svarar så snabbt på frågorna! Jag längtar att se vad CJ skriver :) och krya på dig för du har den världens bästa blogg! Hur klarar du dig i den extrema hettan? Kan man gå barfota?

2010-07-11 @ 21:59:09
Postat av: cissi

Krya på dig :D

2010-07-12 @ 01:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback