it's itching!

en fråga.
Kan inte CJ börja gästblogga?
Det skulle vara kul :D
Fina bilder som vanligt :D
Tack och bock. CJ sa okej, så snart kommer det förhoppnings upp ett inlägg. Just nu är han rätt upptagen med att organisera ett brottarläger för kidsen men jag ska försöka få honom att ta ett break :)

Hej! Vad var det nu sidan där du tittar på film hette? Jag vet att du har skrivit det mängder med gånger förut men jag har letat igenom bloggen flera gångr om. Min sida finns inte längre kvar så jag behöver en ny ;)
Hej! Haha, ingen fara, här är sidan. 
http://ch131.com

Kommentarer
Postat av: cissi

Fråga:

Om jag skulle kolla dit någon dag som en turist, vad är värt och se i just Arirzona?

/ Cissi

2010-07-08 @ 20:33:07
Postat av: Cissi

frågor om brottning:

Hur gammal var CJ när hn började brottas?

Vad är roligaste med att brotta och vad är det tråkiga med brottning?

är han tränare för små barn? hur gammal är de i såna fall?

Hur länge har han hållt på med brottning?

aja, nu blev det en massa frågor om just brottning. Det kankse var bra och ställa frågor just om brottning nu när du är i Phoenix:)

2010-07-08 @ 20:41:09
Postat av: anna

jag funderar själv på att åka som utbytesstudent, och undrar om EF (du åkte med dom va?) är en bra organisation? och vad du tycker om arizona som stat? varför ska man välja den? :D sen också om du har någon annan stat att rekommendera såklart!



tack för en jättebra blogg!

2010-07-08 @ 22:56:40
Postat av: Emma

Tack! :)

Postat av: Elin

Hejsan! Du har en jättebra blogg och jag ska fara som utbyteselev den 24 augusti. Jag har två frågor, Hade du med dig någo foton avnågoslag typ fotoalbum för att visa din värdfamilj?

Hehe, när gav du presenterna som du hade mid dig? vid flygplatsen eller när du kom "hem" ?

2010-07-09 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback