hemma själv

Jag är all alone hemma. CJ är på en ride-along med brandmännen, någon station downtown. En ride-along innebär att du hänger på stationen med brandmännen, hjälper till med vad som behövs göras, och följer med på calls. Alltså, får de ett larm om brand så hänger man på och observerar. CJ har än så länge mest bara fått göra generellt EMT-arbete, han har inte fått några stora alarm.

Hur som helst. Jag såg nyss filmen P.S I love you. Och som jag grät. Hur sorglig som helst. Jag har också hunnit med att prata i telefon med båda mina föräldrar idag. Alltid lika mysigt!

Vädret suger. Vi har precis gått in i monsun säsong, vilket innebär att luftfuktigheten är högre, just nu ca 42% jämfört med normala 19%. Det är kyligare, runt 30-35 grader, men desto fuktigare. Än har vi inte fått någon riktigt stor storm, utan lite regn igår och åska. Här om natten åskade det rejält dock. Arizona-stormarna är riktigt häftiga, men det är tråkigt när det är overcast (kommer inte på svenska ordet!)

Poolen är trasig. Eller inte poolen, utan själva pool-pumpen. Den som renar poolen. Den renar inte ordentligt så den är grumlig, dessutom är klorhalten jättehög för att det filtreras inte som det ska. Så man kan bli sjuk om man badar nu. Tråkigt.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅhh ja bara ääälskar PS I love you :)

2010-07-24 @ 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback