frågor

Okej, jag borde hitta på något utomhus enligt en viss läsare (host) Vi är ute i två timmar sen är vi så trötta så vi nästan somnar. Det är 45 grader varmt, man pallar inte så mycket.

asså jag har en liten fråga :p
du nämnde förut att det var du och dina föräldrar och mor/farföräldrar som betalade resorna till USA, hjälper CJ inte till alls att betala? :p även om du får bo hos han så kan han väl iallafall betala en liten del av flyget? ha det bra<3

Hej. I och med att den amerikanska eknomin har varit så dålig är trycken för jobb stort, så CJ har knappt fått några timmar. Därav inga pengar. I USA får man heller inte studiebidrag, så CJ har inte kommit till Sverige för att han inte haft råd, och min familj har det bättre ställt än vad Cindy & CJ har. Hur som helst så kommer han betala hela min flygbiljett i december, när jag ska fira jul här. Jag vill också poängtera att min familj hjälper till mycket, men jag har sparat varenda öre jag fått i födelsedagspresent, julklapp, när jag jobbat, studiebidrag, som har betalat ganska mycket av mina flygbiljetter. Jag vill inte låta bitchig men jag vill inte att folk ska dra slutsatser. I Hawaii behövde jag inte betala för boende, för det bjöd dem på. Så det är inte bara jag som betalar, men jag är okej med att göra det här. Det gäller att prioritera, men jag har själv valt det så då får man göra vad som krävs.

Hur länge ska du vara i USA?
Nionde augusti åker jag hem.

Kommentarer
Postat av: Juana

aaah, fan va härligt att vara där ända till augusti! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback