114 F

Hej!

Har varit dålig med det här att blogga. Igår så sov jag till noon, sedan så hängde jag och Djanaée i poolen hela eftermiddagen. Jag har blivit brun! Det är helskumt. Jag har aldrig varit brun i hela mitt liv. Några har frågat om Djanaée. Hon är 21, var familjen Sisson:s utbytesstudent för fyra år sedan, och bor i Schweiz. Vi har sjukt roligt tillsammans och kommer jättebra överens. Så ja, vi har kul.

Idag så spenderade jag och Djanaée hela dagen i gallerian. Det är reor överallt just nu, så jag fyndade ett linne för 45 kronor och en tunika från forever 21 för 160 kronor. Sedan lite duschgrejer.

Nu har vi nyss sett Remember Me och vi satt och bölade i soffan som två små småtjejer. Helt okej film. Imorgon ska vi gå och se Eclipse är det tänkt, men först ska jag ligga i poolen hela dagen. Idag var det 114 F, vilket är 45C.

Jag har varit dålig med kameran på sistone men det finns inte så mycket att fota. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback