videon

Hej sötnosar! Videon från tv production som ligger i arkivet från är från maj eller april, så det var ju i slutet. Dock hade jag videor från oktober på datorn, men de har försvunnit. Så det enda som finns är den som ni redan hittade. Här är den. HAHAHA. Mitt ansikte var så runt och kolla in finnen på hakan. Jesus. Men vad fan, vad gör det om hundra år? Den sitter ju inte kvar nu precis! 

Det blev inte hikeande idag, regnet öste ner inatt och imorse. Dessutom vaknade jag av världens åskväder, hela huset skakade! Det var ett sådant åskväder jag skulle väckt mamma för (ja, jag är fortfarande rädd för åska...)

Så idag ska jag och Cindy ner till Saks 5th Avenue och leta efter klänningar till bröllopet. Fast nu ska jag avnjuta amerikansk frukost bestående av french toast, bacon och kaffe.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag veet att jag är efter... Vems bröllop?? :)

2010-02-28 @ 18:30:14
Postat av: elin

usch, jag hatar åska :P så du är inte ensam om att vara rädd för det ;)

2010-02-28 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback