tell me what to do?!

Jag fick frågan hur jag orkar plugga hela tiden. Truth be told? Jag orkar inte mer! Haha. Nej, men jag vet inte vad som sporrar mig. Jag är en sådan person som inte nöjer mig med ett G. Som nu när jag fick G på matteprovet så pluggar jag för att komplettera upp det till ett VG.

Nu har jag dock kommit till slutsatsen att jag kanske kan nöja mig med ett G i matte-c, och i stället sikta på högre betyg i ekonomi-ämnena och språk. Jag menar, jag måste inte ha VG och MVG i alla ämnen, och visst vore det roligt att gå ut gymnasiet utan G i något ämne - men jag menar, jag orkar inte lägga ner all min fritid på att plugga matte som en dåre.

Så nu, för ungefär en kvart sedan, lade jag matteboken åt sidan och tänkte att det kanske går vägen på kompletteringen imorgon, om det inte gör det så försökte jag ju i all fall. Jag menar, jag fick ju godkänt på provet.

Men tillbaka till början av inlägget. Jag har tyvärr ingen aning hur jag orkar fortsätta plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback