Phoenix baby.


Jag köpte Ozzy:s självbiografi på arlanda. Inte för han är någon jag lyssnar på, men boken verkade intressant :)


Long flight.


Jag handlade cosmo och diet coke på Newark.


Jetlags new face. Så så trött. Somnade med håret blött också, för den delen.


Bleka fötter, men det gör inget... för jag har inte vinterstövlar på mig!


Vårjackan jag köpte men inte är riktigt hundra på om jag ska behålla.


Mascara, Bath & Bodywork's bodybutter, lösnaglar, undies från VS <3 face cleanser. Sedan köpte jag några tidningar, rakhyvlar och annat tråkigt.


Efter en heldag i gallerian åkte jag och Cindy till IHOP där jag åt amerikanska pannkakor med jordgubbar och banan. Jag skulle kunna leva på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såna här uppdateringar gillar jag, bilder & text :D fast gillar alla andra också ;) fan vad gullig han är din pojk, rosorna, sjukt fina! :) ha det så super bra där borta!!!! :)

2010-02-15 @ 00:33:15
Postat av: Gummifarbror

Snygg jacka - duger nog i ett par månader.

Ha det jättetrevligt!

Postat av: Anonym

Vilken bolag reser du med till USA?

Jag håller med den första kommentaren!

Love your blog <3

2010-02-15 @ 18:16:25
Postat av: Emil

amerikanska pannkakor ser så jävla gott ut!! Antar att det är det också?! :D

2010-02-17 @ 15:41:49
URL: http://emilhudson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket kostar det att köpa underkläder på VS ? :D

2010-02-27 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback