jetlag is kicking my ass

Jag ar pigg som en larka och klockan ar atta pa morgonen. Hurra.

CJ har akt ivag pa wrestling sectionals med laget, sa idag ska jag och Cindy ha girls day. Vi ska till gallerian och lite mer mysigt. Nu sitter jag och vantar pa att hon ska komma hem med starbucks <3

Det ar sa skont att vara tillbaka! Att fa somna brevid Christopher och vakna brevid honom. Det finns ingen sno, det ar palmer pa framsidan och det ar solsken! Dock ar det aningen kallt ute fortfarande, men det ar ju sa tidigt. Dock ska det bara bli 23 grader, men det ar ju mycket battre an sno. Eller?

Jag har inte fatt upp internet pa min laptop an, jag kan inte losenordet och jag ar hemma sjalv nu sa ni far sta ut med blogg utan alla bokstaver for now. Har nagra bilder som jag tankte lagga upp, men det far vi ta sen da?

Flygresorna gick bra. Nio timmar till Newark gick relativt fort, jag satt brevid en trevlig kvinna som jag pratade med mest hela resan. Ingen turbulens alls. Sa det var skont! Dock sa var det en jakla massa turbulens fran Newark till Phoenix, och den resan tog sa jakla lang tid. Samanlagt var det bara fem och en halv timme, men jag madde illa for jag var hungrig och sa hade jag bara fatt tva timmar somn pa trettioatta timmar. Sa ja, ni kan ju gissa hur jag madde.

Hur som helst. Pa mandag ar det President's day, sa det ar ingen praktik for mig da, eftersom the court ar stangd, och da har aven alla advokatfirmor och juristbyraer stangt. Sa det blir langhelg.

Men nu kom Cindy med kaffe, puss pa er!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du snackade om att det är extra säkerhet till USA, hur mycket mer är det då? :O



När du åkte till USA inför ditt utbytes år, fixade du svenskt till en telefon och ett amerikanskt simkort till en annan eller? Vad har det fördelar isf?



Tack på förhand! :)

2010-02-13 @ 16:19:00
Postat av: Monster

Skönt att du är framme! Ha några riktigt sköna veckor och lite klyschigt "carpe diem". Njut och var där du är! Hälsa till C.J, Kram Monster

2010-02-13 @ 19:39:13
Postat av: cornelia

måste bara säga att din blogg är riktig bra, har suttit och kollat igenom massa inlägg nu, och gud vad man har lust att åka till usa som utbytesstudent nu, men jag undrar åkte du med ef? och hur mkt kostar de :)?

Postat av: Cecilia

Hej, jag ska åka till USA som utbytesstudent i höst och har fått permanent placering i AZ=) Har kollat igenom ditt arkiv och det verkar superbra, vore kul om du kunde lägga upp lite bilder och så från när du är där nu! =)

2010-02-14 @ 16:10:07
URL: http://livingusa.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt att du har det så bra! Ser fram emot bilder=)

2010-02-14 @ 19:24:43
URL: http://norran.se/bloggar/emmamarklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback