It's raining

Det regnar fortfarande i the valley. Trakigt, men det gor ingenting da jag ar pa praktik och sitter inne pa ett kontor.

Jag har nyss fatt gora lite filing. Basically arkivera fardiga konkurser. I USA kan man ju som privatperson ga i konkurs och ta bort alla lan, skulder, osv... dock betyder det ibland att du masta salja alla bilar utom en, ditt hus, husvagnar, baten, jetskin och ja, saker som kostar pengar. Ibland blir det sa illa sa det blir foreclosure pa huset. Att file for bankruptcy med det har foretaget kostar runt 3500 USD, och da hjalper de dig med allt, och de hjalper dig att ga till ratten. Men jag har en fraga, hur fungerar det med konkurser for privatpersoner i Sverige och sa? Vad hander om man inte kan betala sina lan pa huset och sa? Call me stupid men jag vet faktiskt inte.

Nu sitter jag och pluggar lite, jag har prov i datorkunskap nar jag kommer hem sa det ar bara att plugga. Puss!  

Kommentarer
Postat av: Gummifarbror

Det är sällsynt med personlig konkurs, men läs om skuldsanering och personlig konkurs på

http://sv.wikipedia.org/wiki/Skuldsanering



Ha det mysigt i regnet - det är en upplevelse i sig.

2010-02-22 @ 19:12:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2114

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback