Hiking & IKEA

Idag så åkte vi till South Mountain, i Ahwatukee, och promenerade. Eller ja, vad hiking nu översätts till. Det var superskönt att promenera upp för berget, och vilken utsikt det var! Dessutom fick jag mig en solbränna när jag promenerade i linne(!) upp för berget. Ah! Den är nu väldigt röd och bränns.


South Mountain


Cacti. Vi hörde massa coyotes yla uppe på toppen. Läskigt. Dessutom var man tvungen att vara speciellt noga  med var man satte fötterna nu, för det är vid den här tiden skallerormarna tar sig ut för att para sig.


Efter hikingen åkte vi till Starbucks. Amerikaner stavar alltid mitt namn fel. Det är förresten en passion shaken iced tea lemonade. Mums.


På väg till IKEA i Tempe.


IKEA. Vi köpte svenska köttbullar, bröd och kanelbullar.





Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med bilder!!

Postat av: malin

emilia! varför går du på ställen där det kan finnas skallerormar, vill gärna ha hem dig levande :)

2010-02-16 @ 19:24:54
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback