hello seattle, I am the crescent moon

It's been one hell of a week!

Jag är helt slut - dessutom är jag sjuk! Eller ja, jag mår pyton och är så slut så det inte är roligt. Så kvällen ska spenderas hemma, jag kanske tittar på någon film eller läser någonting. Dessutom har jag skype date med älskade Christopher!

Vet ni? En vecka kvar till jag sitter på ett plan på väg till USA!
I miss my beautiful Phoenix.


Jag ska försöka ta många fler bilder den här gången, okej? Sist var jag bara så himla glad att vara tillbaka med Christopher att jag glömde bort allt annat. Men den här gången stannar jag i 25 dagar, så vi har lite mer tid. Dessutom har jag ju praktik också.

Kommentarer
Postat av: cissi

Du får ta och krya på dig så att du blir frisk tills du åker till Phoenix again <3

frågor:

vad är det sämsta med Phoenix?

Vad finns det för skillnader mellan Sverige och Arizona/Phoenix?

Vad är det sämsta med CJ och det bästa?

Ni är så söta ihop, alltså du ocj CJ,! Jag önskar att ni kommer få det toppen där nu i hela 25 dagar. Passa på och njut!

/ Trogen läsare från gävle

2010-02-06 @ 23:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback