good morning to you!

Åh vad det var roligt att gå in på bloggen imorse och se alla söta kommentarer som trillat in under natten. Ni är bäst!

Idag får jag sluta tidigare för de flesta ska till rätten och det finns inte direkt mycket att göra då. Så Christopher hämtar upp mig och så åker vi till Arrowhead mall för att kika in lite saker. Jag ska handla nagellack till min fina Jessica, och även en ASU tröja till mig själv. Jag måste dessutom köpa en klänning till bröllopet nästa vecka.

Jag har en söt liten video på Christopher som jag vill lägga upp här, men jag har inte frågat än, och jag tänker inte lägga upp den utan tillstånd så vi får se om den kommer upp snart :)

Förresten, igår höll jag i en riktig pistol för försa gången i mitt liv! Det är läskigt hur vanligt det är med vapen här i Arizona. Du kan liksom gå in i en mataffär (om inte annat indikeras) med en pistol på höften om du är 21. Så länge den inte är övertäck av en jacka, i ditt byxben osv... alltså, att du inte försöker "dölja" den så är det okej. We are in the wild wild west baby.

Så i helgen ska jag kanske följa med Christopher och hans kusin och skjuta. Hörde ni? Avfyra ett vapen för skojs skull?! Nej, men finns det vapen i huset så måste jag veta hur man handskas med dem, antar jag.

Fast ska jag vara ärlig så är jag lite skraj för dem. Ganska mycket, to be honest.


Brody är lika trött som jag är.

Kommentarer
Postat av: Gummifarbror

Var försiktig med vapen - det finns inget utrymme för misstag. Men det kan vara roligt som hobby med t.ex. luftpistol/-gevär (BB-gun) senare om man har talang för det.

Ha det trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback