gitemål!

Imorse när jag vaknde (okej, när jag låg och drog mig in sängen) så gick jag in på facebook från iPoden. Jag kikade halvsovande igenom några statusuppdateringar till jag såg en som fick mig att nästan rulla ur sängen! En av mina bästa kompisar i USA, Mara, har GIFT SIG!

Hon fyllde sjutton i december, och hennes pojkvän (förlåt, MAN) är tjugotre tror jag. De har varit tillsammans i ett år den fjortonde februari. Hennes man är i alla fall marisoldat och ska i maj bli deployed (svenska ordet?) till Afghanistan. Så för att "säkra" att hans namn förs vidare, så gifter de sig tidigt. (Bara för att man vet faktiskt inte om de kommer komma hem igen...)

Jag fick en smärre chock ska ni veta! Så nu är min vän Mara Patterson istället för Chelton. Men whatever makes her happy, antar jag! Jag vill inte vara elak, utan jag önskar dem all lycka i världen, men jag undrar när bäbisen kommer. Marionsoldater brukar vilja vara snabba med det också.

Hur som helst så är jag glad att hon är lycklig och jag hoppas allting går bra, jag menar - jag tycker att mitt distansförhållande är jobbigt, men han ska ut i krig.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Harry Potter är bäst! Och du med älskling! :)

Får jag inte min Emilia över en räksmörgås snart blir jag galen!! Har du tid med mig innan du åker och allt? Helt sjukt att du snart lämnar mig igen!! Vad gör du på fredag baby? <3

Postat av: freddyss

gulligt att de blev tillsammans på Alla Hjärtans Dag!! :) <33

2010-02-05 @ 21:14:23
URL: http://freddyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback