frågor :)

Vad är det sämsta med Phoenix?
Alla djur. Jag är inte rädd för kryp och så, men att så fort man ser en svart spindel, se till att det inte är en svarta änkan. Eller se upp för skorpioner. Visst måste man inte ha koll på sådant i skolan eller gallerian eller så, men det tycker jag är det jobbigaste. Sen att det blir så fruktansvärt varmt på sommaren. Visst, jag upplevde "bara" 47 grader, men det räckte för mig. Och sen är deras lokaltrafik nästan obefintlig. Dåliga stadsbussar osv.

Vad finns det för skillnader mellan Sverige och Arizona/Phoenix?
Oh, wow. Det finns så mycket! Kan du inte specificera vad du vill veta? Haha. Förlåt - men jag vet inte riktigt var jag ska börja!

Vad är det sämsta med CJ och det bästa?
Det bästa är att han är väldigt omtänksam, ödmjuk, ärlig, underbar, snygg, rolig, trevlig. Haha! Listan kan göras lång. Det sämst är att han alltid ska vara så "grabbig." Om jag bär någonting tungt ska han alltid fråga om jag ska ha hjälp och så, det stör mig lite, för jag kanske är tjej men jag orkar! Haha. Sen att han är envis. Jag är också jävligt envis, och ibland är vi inte den bästa kombinationen :)

Kommentarer
Postat av: Clara

Läser din blogg varje dag, skitbra verkligen!

Ska åka som utbytesstudent till USA 11/12 och funderar lite på om jag ska välja stat eller inte. Har blivit väldigt sugen på Arizona och ev. Tennessee Vad tycker du, kan det vara värt att välja AZ/TN som delstatsval eller ska man skita i det och bara hamna någonstans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback