read between the lines

Oh wow. Mitt inlägg om hajar hamnade på förstasidan och vips hade jag 31 nya kommenterarer om hajar. Tack och bock. För att försvara mig lite så försöker jag inte sprida fördomar om att hajar gillar att mumsa på människor, utan hajarna som lever på djupt vatten äter så sällan mat, så om de korsar vägar med en människa så äter de gärna oss bara för att få tillräckligt med energi för att överleva. (Enligt Discovery Channel, men who knows, might not be true) Dock är vi som sagt inte lika goda som sälar, men vi duger för överlevnadskost. Anyways, nog om hajar.

Tack för alla era fina kommentarer om mig och CJ! Just nu försöker vi ta vara på den sista veckan tillsammans, jag beger mig till Sverige igen på måndag, och vi ses inte förrän sista veckan i oktober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback