jag kan om jag vill

Idag har pappa Jansson lärt mig hur jag fyller på luft i däcken på bilen, hur jag fyller på spolarvätska och fyller på olja. Så jag kan säga att jag lärt mig något nytt idag.

Jag sitter nu och eftersvettas från springturen. Jag ska hoppa in i duschen, sedan laga mat och invänta min fina vän som kommer hit senare idag. Imorgon drar jag och mamma till Stockholm! Jag ska köra (wish me luck) haha!

Förresten - har ni några frågor om college i USA or what not så tänker jag knåpa ihop ett inlägg om det lite senare, så passa på och fråga om det är något.

Kommentarer
Postat av: :)

Vilken inriktning funderar du på?

Kommer du bo hemma hos CJ?

Vilken college ska du gå på? U of A?

2010-08-15 @ 15:27:56
Postat av: Anonym

vad är en one way ticket till Phoenix? hehe

har du planerat och flytta till usa efter studenten?

2010-08-15 @ 17:09:44
Postat av: Anonym

Hur gammal är man när man börjar college? :)

2010-08-15 @ 17:17:34
Postat av: elin

är det stort i usa? sverige är ju verkligen litet jämfört, ex så är L.A lika stort som hela skånelän! känns det så stort ??



Är det svårt med språket att förstå, dom har ju mmkt slangord som man inte fattaR??



Är det lätt att få kontakt med folk?

2010-08-15 @ 17:20:41
Postat av: Anna

-Vad kostar det ungefär att läsa på college?

2010-08-16 @ 00:04:37
Postat av: Cornelia

kan man börja på college även fast man inte gått i high school?



vad kostar college? per termin? (eller vad dom har där)

2010-08-16 @ 03:47:53
Postat av: Cornelia

vad är CSN?



vad är stipendium? hehe

2010-08-16 @ 03:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback