Varför?

Hur kan det vara så jobbigt att vara där lite extra när du har din pojkvän där? borde inte det vara bra?
Visst är det roligt att få stanna några dagar extra, men det jobbiga är att jag kommer ha missat två veckor av skolan när jag kommer hem (om vi ens kommer hem då). Det blir liksom 11 dagar extra, utöver de 15 vi redan spenderat här. Dessutom är det fruktansvärt jobbigt att säga hejdå till CJ, ställa in sig mentalt att åka därifrån, sen gå igenom samma process igen. Nu är det andra gången vi kommit till flygplatsen, och fått vända. Dessutom har vi fått ringa runt och be om extra kattvakt, jag har fått ställa in massa saker, osv... nu vill jag bara hem och jobba ikapp allting jag missat i skolan och kunna ta det lugnt. Så ja, det "borde" vara bra att vara kvar i Phoenix, och visst föredrar jag det än att vara fast på en flygplats någonstans, men nu vill vi bara hem för det här är mentalt utmattande.

Kommentarer
Postat av: Joanna

åhhhh :( faaan!

2010-04-19 @ 23:47:25
Postat av: Alexsandra

Vilken söt header du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback